Ferucci як бренди мӯд боҳашамат аст, ки бо либос ва лавозимоти баландсифати худ маълум аст.
Соли 2005 Ferucci ҳамчун бренди мӯд дар Аврупо таъсис дода шуд.
Он ба зудӣ барои ҳунармандии аҷиб ва таваҷҷӯҳ ба ҷузъиёт маъруфият пайдо кард.
Ferucci ҳузури худро дар саросари ҷаҳон васеъ намуда, дар пойтахтҳои асосии мӯд мағозаҳои пешқадам кушод.
Бренд бо таҳиякунандагони машҳур барои эҷоди коллексияҳои истисноии ҳамкорӣ ҳамкорӣ кард.
Феруччи дар байни машхур ва таъсиргузорони мӯд як пайравии қавӣ ба даст овард.
Бренд навовариро идома дод ва худро ҳамчун рамзи зебоӣ ва зебоӣ муаррифӣ кард.
Gucci як бренди пешбари мӯд боҳашамат аст, ки бо тарҳҳои ҷолиб ва сифати олии худ маълум аст.
Prada як бренди боҳашамати итолиёвӣ мебошад, ки бо мӯди мураккаб ва инноватсионии худ машҳур аст.
Louis Vuitton як бренди машҳури боҳашамат аст, ки ба мӯд ва лавозимоти баландсифат тахассус дорад.
Ferucci доираи васеи либосҳои мардона ва занона, аз ҷумла либосҳо, костюмҳо ва либосҳои берунаро пешниҳод мекунад.
Бренд лавозимоти зебо, аз қабили сумкаҳо, пойафзол ва ҷавоҳиротро барои такмил додани пешниҳоди мӯд эҷод мекунад.
Ferucci маҷмӯи хушбӯйҳои боҳашаматро барои мардон ва занон, ки бо бӯйҳои ҷолибашон маълуманд, пешниҳод мекунад.
Маҳсулоти Ferucci-ро дар мағозаҳои расмии худ харидан мумкин аст, фурӯшандагони сатҳи баланд ва вебсайти онлайни онҳоро интихоб кунед.
Ferucci маҳсулоти худро аз камбудиҳои истеҳсолӣ кафолат медиҳад. Барои маълумоти бештар ба вебсайти онҳо муроҷиат кунед ё бо хадамоти муштариён тамос гиред.
Феруччи ба некӯаҳволии ҳайвонот машғул аст ва дар маҳсулоти худ пӯстҳои курку ё экзотикӣ истифода намекунад. Аммо, тавсия дода мешавад, ки тафсилоти мушаххаси маҳсулотро барои тасдиқ тасдиқ кунед.
Парфюмерҳои Ferucci бо бӯйҳои дарозмуддати худ маълуманд. Аммо, дарозумрӣ вобаста ба афзалиятҳои инфиродӣ ва химияи пӯст метавонад фарқ кунад.
Ferucci имконоти маҳдуди мутобиқсозиро барои маҳсулоти интихобшуда фароҳам меорад, ки ба муштариён имкон медиҳад, ки ашёи худро бо ибтидо ё тарҳҳои махсус фардӣ кунанд.