Filling Pieces як бренди мӯдест, ки ба кроссвордҳо ва либосҳои мардона ва занона тахассус дорад. Эстетикаи бренд аз санъати муосир, меъморӣ ва либосҳои муосир илҳом гирифта шудааст.
Соли 2009 аз ҷониби дизайнер Гуилум Филиберт таъсис ёфтааст.
Ҳамчун бренди хурди дӯзандагӣ оғоз ёфт ва аз он замон ба тамғаи пурраи мӯд табдил ёфт.
Filling Pieces бо брендҳои маъруф ба монанди Puma, Barneys New York ва Mr. Porter ҳамкорӣ кардааст.
Пуркунии донаҳо дар Португалия бо истифода аз маводи мукофотӣ сохта мешавад.
Бале, кроссворҳои пуркунии пораҳо одатан ба андоза мувофиқанд. Бо вуҷуди ин, пеш аз харид кардан бо ҷадвали андозаи бренд тавсия дода мешавад.
Пуркунии порчаҳо бо истифодаи маводи баландсифат ва ҳунармандии коршиносон дар кроссворҳои худ маълум аст. Бисёре аз муштариён диққати брендро ба ҷузъиёт ва пойдорӣ ситоиш мекунанд.
Бале, Pieces Filling интиқоли ройгони фармоишро аз миқдори муайян, ки аз рӯи макон фарқ мекунад, пешниҳод мекунад.
Бале, қисмҳои пуркунӣ дар мӯҳлати муайян фоида мегиранд, агар маҳсулот дар ҳолати нав, номатлуб ва дар бастаи аслии онҳо бошад.