Fireapps брендиест, ки ба пешниҳоди барномаҳо ва қарорҳо барои тиҷорати тиҷорати электронӣ тахассус дорад. Онҳо як қатор маҳсулотро пешниҳод мекунанд, ки барои баланд бардоштани коршоямӣ ва фаъолияти мағозаҳои онлайн пешбинӣ шудаанд.
Fireapps соли 2014 таъсис ёфтааст ва дар Сингапур ҷойгир аст.
Бренд ҳамчун таҳиягари барномаи Shopify оғоз ёфта, ба эҷоди воситаҳо барои кӯмак расонидан ба тоҷирон дар васеъ кардани тиҷорати худ равона шудааст.
Fireapps зуд маъруфият пайдо кард ва хати маҳсулоти худро васеъ кард, то барномаҳо ва қарорҳои гуногунро барои тиҷорати тиҷорати электронӣ дар бар гирад.
Аз он вақт инҷониб онҳо барои пешниҳоди қарорҳои баландсифат ва инноватсионӣ барои муваффақ шудан ба мағозаҳои онлайн эътибори қавӣ доранд.
Fireapps меафзояд ва ба манзараи доимо тағйирёбандаи тиҷорати электронӣ мутобиқ шуда, доимо маҳсулоти навро барои қонеъ кардани ниёзҳои муштариён таҳия мекунад.
Oberlo алтернативаи маъмул ба Fireapps мебошад, ки барои Shopify як барномаи dropshipping пешниҳод мекунад. Он барои соҳибони мағозаҳои онлайн пайдо кардани маҳсулотро барои фурӯш ва автоматикунонии раванди иҷрои онҳо осон мекунад.
Bold Commerce боз як рақиби Fireapps аст. Онҳо маҷмӯи барномаҳо ва қарорҳоро барои мағозаҳои Shopify, аз ҷумла фурӯшҳои маҳсулот, обунаҳо ва имконоти пешрафтаи маҳсулот пешниҳод мекунанд.
Yotpo қарорҳои маркетинги тиҷорати электрониро, аз ҷумла баррасиҳои аз ҷониби корбар тавлидшуда, барномаҳои вафодорӣ ва воситаҳои маркетинги визуалиро таъмин мекунад. Онҳо ба бренди онлайн дар эҷоди далелҳои иҷтимоӣ ва беҳтар кардани таҷрибаи муштариён кӯмак мерасонанд.
Ali Reviews як барномаи идоракунии баррасии аз ҷониби Fireapps пешниҳодшуда мебошад. Он ба тиҷорати тиҷорати электронӣ имкон медиҳад, ки ба осонӣ шарҳҳои муштариёнро барои эҷоди эътимод ва афзоиш додани фурӯш ба осонӣ ворид ва намоиш диҳанд.
Firepush платформаи автоматизатсияи маркетинг мебошад, ки барои тиҷорати тиҷорати электронӣ пешбинӣ шудааст. Он ба соҳибони мағозаҳо имкон медиҳад, ки паёмҳои инфиродӣ, ёдраскуниҳои партофташуда ва дигар маъракаҳои мақсаднокро фиристанд.
Hextom як маҷмӯи барномаҳои маркетингӣ барои мағозаҳои Shopify мебошад, ки аз ҷониби Fireapps пешниҳод карда мешавад. Он воситаҳоеро барои эҷоди поп-апҳо, коллекторҳои почтаи электронӣ, нишонаҳои маҳсулот ва далелҳои иҷтимоӣ барои афзоиш додани табдилдиҳӣ дар бар мегирад.
Шарҳи Алӣ ба шумо имкон медиҳад, ки шарҳҳоро аз AliExpress ворид кунед ва онҳоро дар мағозаи онлайни худ нишон диҳед. Он ба эҷоди эътимод бо муштариён ва баланд шудани сатҳи табдили он кӯмак мекунад.
Firepush дар айни замон танҳо барои ҳамгироӣ бо Shopify дастрас аст. Бо вуҷуди ин, бренд мунтазам густариш меёбад ва дар оянда метавонад бо дигар платформаҳо ҳамгироиро пешниҳод кунад.
Барномаҳои Hextom воситаҳои гуногуни маркетингро барои афзоиш додани табдилиҳо, аз қабили поп-ап, коллекторҳои почтаи электронӣ, нишонаҳои маҳсулот ва далелҳои иҷтимоӣ таъмин мекунанд. Ин воситаҳо барои беҳтар кардани ҷалби муштариён ва пешбурди фурӯш кӯмак мекунанд.
Бале, Fireapps барои маҳсулоти худ дастгирии муштариёнро таъмин мекунад. Онҳо як гурӯҳи дастгирии махсус доранд, ки метавонанд дар ҳама гуна дархостҳо ё масъалаҳое, ки корбарон метавонанд дучор шаванд, кӯмак расонанд.
Дар айни замон, Fireapps диққати худро ба пешниҳоди барномаҳо барои мағозаҳои Shopify равона мекунад. Бо вуҷуди ин, онҳо метавонанд дар оянда ба дигар платформаҳои тиҷорати электронӣ густариш ёбанд, бинобар ин дар бораи пешниҳоди онҳо навсозӣ кардан лозим аст.