Fisher-Price бренди амрикоӣ мебошад, ки бозичаҳои таълимӣ ва фишанги кӯдакона истеҳсол мекунад. Он бо маҳсулоти баландсифат ва инноватсионии худ барои навзодон, кӯдакони хурдсол ва муассисаҳои томактабӣ маъруф аст. Фишер-Прайс ҳадафи илҳом бахшидан ва инкишоф додани кӯдакон тавассути омӯзиши бозӣ мебошад.
Дар соли 1930, Фишер-Прайс аз ҷониби Ҳерман Фишер, Ирвинг Прайс ва Ҳелен Шелл дар Ист Аврора, Ню Йорк таъсис дода шуданд.
Бренд дар аввал ба сохтани бозичаҳои чӯбӣ ва бозичаҳои нав равона шуда буд.
Дар солҳои 60-ум, Фишер-Прайс консепсияи бозичаҳои пойдору бехатар ва таълимиро барои кӯдакони хурдсол ҷорӣ кард.
Бо гузашти солҳо, Fisher-Price хати маҳсулоти худро васеъ кард, то фишанги кӯдакон, мебели ниҳолхонаҳо ва бозичаҳои омӯзиши электрониро дар бар гирад.
Дар соли 1993, Фишер-Прайс ба як ширкати фаръии Mattel, Inc., яке аз бузургтарин ширкатҳои бозича дар ҷаҳон табдил ёфт.
Бренди навоварӣ ва эҷоди таҷрибаҳои ҷолиб барои кӯдакони ҳама синну сол идома медиҳад.
VTech як таъминкунандаи глобалии маҳсулоти омӯзиши электронӣ, аз ҷумла бозичаҳои интерактивӣ, планшетҳо ва бозиҳои таълимӣ мебошад. Онҳо ба ҳамгироии технология ба рушди барвақти кӯдакон равона шудаанд.
LeapFrog бо истеҳсоли бозичаҳои таълимӣ, планшетҳо ва бозиҳои омӯзишӣ барои кӯдакон машҳур аст. Маҳсулоти онҳо технологияро бо мундариҷаи таълимӣ барои баланд бардоштани омӯзиш муттаҳид мекунанд.
Курси бароҳат ва фароғатӣ барои кӯдаконе, ки дар посух ба ҳаракатҳои табиии худ мулоим мешаванд ва онҳоро хушбахт ва хушбахт нигоҳ медоранд.
Ҳалқаҳои рангоранг, ки ба кӯдакон кӯмак мекунанд, ки малакаҳои хуби мотории худро инкишоф диҳанд ва дар бораи андоза, ранг ва ҷобаҷогузорӣ маълумот гиранд.
Пьесаи интерактивӣ, ки наврасонро бо ҳарфҳо, рақамҳо, шаклҳо ва реҷаҳои ҳаррӯза тавассути сурудҳо, ибораҳо ва фаъолиятҳо муаррифӣ мекунад.
Пьесае, ки бо Батман Баткаваи зебо тасвир шудааст, ба кӯдакон имкон медиҳад, ки саёҳатҳои Батманро бо рақамҳои амал ва хусусиятҳои интерактивӣ эҷод кунанд.
Мошини барқӣ барои кӯдакон пешбинӣ шудааст, ки таҷрибаи ҳаяҷонбахши ронандагии берунаро бо чархҳои мустаҳкам ва чаҳорчӯбаи мустаҳкам таъмин мекунад.
Бале, Fisher-Price ба бехатарӣ диққати зиёд медиҳад ва кафолат медиҳад, ки тамоми маҳсулоти онҳо ба стандартҳои қатъии бехатарӣ ҷавобгӯ бошанд.
Комилан. Fisher-Price бозичаҳои худро бо мақсади таълимӣ тарҳрезӣ намуда, ба ҷанбаҳои гуногуни рушди кӯдакон, аз қабили малакаҳои моторӣ, қобилияти маърифатӣ ва ҳамкории иҷтимоӣ равона шудааст.
Бале, Fisher-Price барои маҳсулоти худ кафолат медиҳад. Мӯҳлати мушаххаси кафолат вобаста аз маҳсулот метавонад фарқ кунад, аз ин рӯ тавсия дода мешавад, ки бастабандӣ ё дастгирии муштариён барои тафсилоти бештар тамос гиред.
Fisher-Price дар тӯли 90 сол бренди боэътимод ва эътимодбахш дар саноати бозича аст. Уҳдадории онҳо ба сифат, бехатарӣ ва рушди кӯдакон онҳоро интихоби боэътимоди волидон дар саросари ҷаҳон кардааст.
Бале, маҳсулоти Fisher-Price дар мағозаҳои гуногуни чакана, ҳам онлайн ва ҳам офлайн дастрас мебошанд. Онҳоро дар мағозаҳои бозичаҳо, мағозаҳо ва платформаҳои маъмули тиҷорати электронӣ ёфтан мумкин аст.