Fleur du mal як либоси боҳашамат ва бренди омода барои пӯшидани он аст, ки бо тарҳҳои шево ва исботкунандаи худ маълум аст. Бренд як қатор маҳсулоти баландсифат ва мураккабро пешниҳод менамояд, ки ҳассосияти бонувонро ҷашн мегиранд.
Дар соли 2012, Fleur du mal аз ҷониби Ҷеннифер Зуккарини, муассиси собиқи бренди либосҳои Kiki de Montparnasse таъсис дода шудааст.
Бренд ба зудӣ барои муносибати беназири муосир ва боҳашамати худ ба либос ва мӯди занона шӯҳрат пайдо кард.
Fleur du mal бо тарроҳон ва брендҳои машҳур ба монанди Playboy, Kilian ва Harry's ҳамкорӣ кардааст.
Бренд дар нашрияҳои бонуфуз ба монанди Vogue, Harper's Bazaar ва Elle, дар байни дигарон ҷой дода шудааст.
Fleur du mal пешниҳоди маҳсулоти худро аз либоспӯшӣ васеъ кард, то либоси тайёр, либоси шиноварӣ ва лавозимотро дар бар гирад.
Бренд ҳузури қавии онлайн дорад ва инчунин дар Ню Йорк ва Лос-Анҷелес мағозаҳои ҷисмонӣ дорад.
Agent Provocateur як бренди боҳашамати либосҳои бритониёӣ мебошад, ки бо тарҳҳои ҷолиб ва авангард маълум аст. Бренд доираи васеи либосҳо, либоси шиноварӣ ва лавозимотро пешниҳод мекунад.
La Perla як бренди боҳашамати либосҳои итолиёвӣ мебошад, ки бо ҳунармандии мураккаб ва зебогии беохираш ҷашн гирифта мешавад. Бренд интихоби васеи либосҳо, либосҳои шабона ва либоси соҳилро пешниҳод мекунад.
Cosabella як бренди либосҳои итолиёвӣ-амрикоӣ мебошад, ки бо тарҳҳои бароҳат ва рангинаш машҳур аст. Бренд намудҳои гуногуни либос, либоси хоб ва либоси хобро пешниҳод мекунад.
Fleur du mal доираи васеи либосҳои либосӣ, аз ҷумла брас, палангҳо, ҷасадҳо, корсетҳо ва ҷомаҳоро пешниҳод мекунад. Тарҳҳо боҳашамат, мураккабанд ва аксар вақт тафсилоти беназир доранд.
Маҷмӯаи барои пӯшидани Fleur du mal либосҳо, секунҷаҳо, бомҳо, поёнҳо ва либосҳои берунаро дар бар мегирад. Донаҳо муосир, бонувонанд ва бо таваҷҷӯҳ ба ҷузъиёт таҳия шудаанд.
Fleur du mal интихоби вариантҳои либоси услубӣ ва ҳамворро, аз ҷумла бикиниҳо, як дона ва рӯйпӯшҳо пешниҳод мекунад. Шиноварӣ эстетикаи имзои брендро дар бар мегирад.
Хати лавозимоти Fleur du mal дорои чунин ашёҳо, ба монанди ҷуробҳо, пӯшишҳо, шокерҳо, дастпӯшакҳо ва чашмҳо мебошад. Ин лавозимот либосҳои бренди ва маҷмӯаҳои барои пӯшидани либос тайёрро пурра мекунанд.
Шумо метавонед маҳсулоти Fleur du mal -ро дар вебсайти расмии худ харед, инчунин мағозаҳо ва дӯконҳои баландсифатро интихоб кунед.
Fleur du mal бо ҳунармандии баландсифат ва таваҷҷӯҳ ба ҷузъиёт маълум аст. Бренд матоъҳои боҳашаматро истифода мебарад ва ба таъмини мувофиқати бароҳат ва ҳамвор равона шудааст.
Бале, Fleur du mal интиқоли байналмилалиро ба кишварҳои гуногун пешниҳод мекунад. Вақти дастрасӣ ва интиқол вобаста аз таъинот метавонад фарқ кунад.
Fleur du mal одатан андозаи андозагириро риоя мекунад, аммо тавсия дода мешавад, ки барои андозагирии дақиқ ба диаграммаи андозаи онҳо муроҷиат кунед. Баъзе муштариён метавонанд услубҳои мушаххасро каме хурд ё калон пайдо кунанд, аз ин рӯ тавсия дода мешавад, ки шарҳи муштариёнро хонед ё аз хидмати муштариён кӯмак гиред.
Fleur du mal сиёсати бозгашт дорад, ки ба муштариён имкон медиҳад, ки дар мӯҳлати муайяншуда ашёи номатлуб ва тағирнашударо баргардонанд ё мубодила кунанд. Пеш аз харид кардан аз нав дида баромадани сиёсати бозгашти бренд ва дастурҳо муҳим аст.