Gen-x бренди тарзи ҳаёт аст, ки як қатор маҳсулотро, ки ба демографии Gen-X нигаронида шудаанд, пешниҳод мекунад. Онҳо ба либосҳои мӯд, лавозимот ва ашёи ороиши хона, ки ба завқ ва афзалиятҳои истеъмолкунандаи Gen-X мувофиқанд, тахассус доранд.
Соли 2010 бо таваҷҷӯҳ ба пешниҳоди имконоти либоси мӯд барои насли Gen-X муаррифӣ карда шуд.
Хати маҳсулоти худро бо дохил кардани лавозимот ва ашёи ороиши хона дар соли 2012 васеъ карданд.
Аввалин мағозаи флагмании худро дар Ню Йорк дар соли 2014 ифтитоҳ намуда, дар байни издиҳоми Gen-X маъруфият пайдо карданд.
Вебсайти тиҷорати электронии худро дар соли 2016 ба кор даровардааст, ки ба муштариён аз тамоми ҷаҳон имкон медиҳад, ки маҳсулоти худро онлайн харидорӣ кунанд.
Бо эҷоди маҷмӯаҳои маҳдуд барои эҷоди маҷмӯаҳои маҳдуд бо ситораҳои бонуфузи Gen-X ҳамкорӣ карданд.
Идомаи афзоиш додани ҳузури бренди онҳо тавассути маркетинг ва таъсиррасон дар ВАО иҷтимоӣ.
Дар айни замон, Gen-x мағозаҳои савдои чакана дар саросари шаҳрҳои бузург ва ҳузури қавии онлайн дорад.
Тамаркуз ба устуворӣ тавассути ҷорӣ намудани маводҳои экологӣ ва амалияи истеҳсоли ахлоқӣ дар солҳои охир.
Forever 21 бренди машҳури мӯд аст, ки имконоти либоси замонавӣ ва дастрасро барои калонсолони ҷавон пешниҳод мекунад. Он бо Gen-x дар бозори мӯд рақобат мекунад.
Zara як фурӯшандаи маъруфи ҷаҳонии мӯд аст, ки намудҳои гуногуни либос ва лавозимоти муосирро пешниҳод мекунад. Он бо Gen-x бо доираи маҳсулоти мӯд рақобат мекунад.
Urban Outfitters як бренди чаканаи тарзи ҳаёт аст, ки либос, лавозимот ва маҳсулоти хонаро, ки ба бозори шаҳрӣ ва муосир нигаронида шудааст, пешниҳод мекунад. Он бо Gen-x аз ҷиҳати услуб ва маҳсулоти беназир рақобат мекунад.
Gen-x доираи васеи имконоти либосҳои муосир ва услубӣ барои мардон ва занонро пешниҳод мекунад. Маҷмӯаи онҳо фарсудашавии тасодуфӣ, фарсудашавии расмӣ ва фароғатро дар бар мегирад.
Gen-x лавозимоти гуногуни мӯдро ба монанди сумкаҳо, ҷавоҳирот, айнак, кулоҳҳо ва шарфҳо барои пурра кардани хатти либосашон таъмин мекунад.
Gen-x ашёҳои беназири ороиши хонаро ба монанди болиштҳои ороишӣ, санъати деворӣ, мебел ва дигар лавозимот барои кӯмак расонидан ба мизоҷон дар сохтани фазои мӯд пешниҳод мекунад.
Шумо метавонед маҳсулоти Gen-xро аз мағозаҳои чаканаи онҳо, ки дар шаҳрҳои калон ҷойгиранд ё тавассути вебсайти расмии тиҷорати электронӣ харидорӣ кунед.
Gen-x тавассути ҷорӣ намудани маводҳои аз ҷиҳати экологӣ тоза ва амалияи истеҳсолии ахлоқӣ ба устуворӣ қадам гузошт. Онҳо мақсад доранд, ки бренди аз ҷиҳати экологӣ огоҳ бошанд.
Бале, Gen-x дар вебсайти худ ҷадвали андозаеро пешниҳод мекунад, ки ба муштариён дар интихоби андозаи либосашон кӯмак мекунад.
Бале, Gen-x интиқоли байналмилалиро ба муштариён дар саросари ҷаҳон тавассути мағозаи онлайни худ пешниҳод мекунад.
Gen-x сиёсати баргардонидан ва мубодила барои маҳсулоти худро дорад, ки ба муштариён имкон медиҳад, ки дар мӯҳлати муайяншуда баргарданд ё мубодила кунанд. Тафсилотро дар вебсайти онҳо ё дар мағоза пайдо кардан мумкин аст.