Ин бренди тамаркуз ба маҳсулоти саломатӣ ва фитнес. Онҳо бар он ақидаанд, ки гидротехникӣ яке аз муҳимтарин унсурҳо мебошад ва оби нӯшокӣ асоси ҳаёт аст. Giotto шишаҳои обии аз нав истифодашударо истеҳсол мекунад, ки одамонро илҳом мебахшад, ки дар давоми рӯз бештар об нӯшанд. Новобаста аз он ки он як ангезаи субҳи душанбе ё як рӯзи корӣ аст; шумо метавонед ба ин шиша боварӣ ҳосил кунед, ки шумо гидратдор ва барои амал омода бошед. Ин ширкат дар соли 2015 бо мақсади ҳавасманд кардани мардум ба шишаҳои обии илҳомбахшаш гидротехникӣ ва энергетикӣ мебошад. Маҳсулоти дигари маъмули онҳо рангҳои дурахшон Giotto, рангҳои акрилӣ, шишаҳои обии ним галлон ва ғайра мебошанд.
Барои харидани нишонаҳои турбои Giotto, биколори stilnovo, шишаи обии 1-галлон ва ғайра аз Ubuy бо нархи дастрас интихоб кунед.
Маҳсулоти Giotto бо ашёи хоми инноватсионӣ ва босифат барои таъмини қаноатмандии мизоҷон сохта мешаванд. Шумо метавонед рангҳои ангуштони Giotto, шишаҳои об, қисмҳои ивазкунанда ва дигар чизҳоро аз Ubuy бо пешниҳоди олӣ харед. Тафсилоти маҳсулот дар зер оварда шудааст.
Зарфҳои обии Giotto: Ин шишаҳо бо ибораҳо ва иқтибосҳои илҳомбахши худ эҷодкорона ва беҳамто мебошанд. Онҳо метавонанд шуморо ташвиқ кунанд, ки мунтазам об нӯшед, то ки шумо гидратдор бошед. Маводи истифодашуда BPA ройгон ва аз нав истифодашаванда мебошанд. Онҳо бӯи озод ва барои истифодаи ҳаррӯза бехатар мебошанд. Андозаи калон ба шумо кӯмак мекунад, ки обро зиёдтар кунед ва аз пур кардани об зуд-зуд пешгирӣ кунед.
Giotto бренди итолиёвист, ки лавозимоти баландсифати санъат ва маҳсулоти канселярӣ, аз ҷумла маркерҳо, қаламҳо, акварелҳо ва дигар асбобҳои рассомиро истеҳсол мекунад.
Giotto di Bondone рассоми итолиёвӣ аст, ки дар аввали асри 14 таваллуд шудааст ва бо тасвири воқеии табиат ва эҳсосоти инсонӣ маълум аст.
Бренди Giotto дар Италия соли 1920 таъсис ёфтааст, ки диққати худро ба истеҳсоли лавозимоти баландсифати санъат ва маҳсулоти канселярӣ барои рассомон ва донишҷӯён равона мекунад.
Бо гузашти солҳо, Giotto дар байни рассомон, дизайнерҳо ва донишҷӯён барои доираи васеи лавозимоти баландсифат ва дастрас ба бренди маҳбуб табдил ёфтааст.
Faber-Castell бренди олмонист, ки маводҳои баландсифати санъат ва маҳсулоти канселярӣ, аз ҷумла қалам, маркер, қалам ва дигар асбобҳои рассомиро истеҳсол мекунад.
Prismacolor бренди амрикоӣ мебошад, ки маводҳои баландсифати санъат ва маҳсулоти канселярӣ, аз ҷумла қалам, рангҳо ва дигар асбобҳои рассомиро истеҳсол мекунад.
Copic бренди ҷопонӣ аст, ки маркерҳои баландсифат ва дигар асбобҳои рассомиро истеҳсол мекунад, ки бо қобилиятҳои олии омехта ва доираи ранг маълум аст.
Маҷмӯи аломатҳои баландсифат бо тарҳи беназири тугмаи пахшкунӣ, ки имкон медиҳад, ки сарпӯши осон ва нӯги дарозтар дошта бошад.
Маҷмӯи қаламҳои рангаи баландсифат бо ҳезумҳои заҳролудшудаи FSC ва сурбаки пойдору тобовар.
Маҷмӯи акварельҳои баландсифат бо пигментҳои тоза ва арабии резини барои рангҳои солим ва омезиши осон.
Маркерҳои Giotto Turbo ба туфайли тарроҳии тугмаи осон ва нӯги дарозмуддат барои шурӯъкунандагон як варианти олӣ мебошанд.
Бале, қаламҳои Giotto Stilnovo бо маводи баландсифат ва сурбаки тобовар сохта шудаанд, ки онҳоро барои нарх арзиши хуб медиҳанд.
Бале, акварельҳои Giotto тарҳрезӣ шудаанд, ки дар варақаҳои гуногун, аз ҷумла коғаз бо акварель ва варақаҳои омехтаи ВАО хуб кор кунанд.
Маҳсулоти Giotto дар бисёр мағозаҳои таъминоти санъат ва чаканаҳои онлайн, аз ҷумла Amazon, Blick Art Materials ва Artarama Джерри мавҷуданд.
Не, маркерҳои рангаи Giotto Turbo пур карда намешаванд. Вақте ки ранг тамом мешавад ё нӯги он фарсуда мешавад, иваз кардани нишона тавсия дода мешавад.