Gitano як бренди мӯд аст, ки бо либос ва лавозимоти аз ҷониби Богемия илҳомёфта маълум аст.
Гитано дар аввали солҳои 1980-ум таъсис ёфта, зуд барои либоси дастрас ва мӯд маъруфият пайдо кард.
Дар солҳои 90-ум, Gitano доираи маҳсулоти худро васеъ кард, то лавозимот ва маҳсулоти хонаро дар бар гирад.
Бренд бо эстетикаи ором ва боҳимӣ маъруф шуд ва дар байни калонсолони ҷавон дӯстдошта шуд.
Соли 1998 Gitano барои муфлисшавӣ муроҷиат кард ва онро Fruit of Loom ба даст овард.
Пас аз ба даст овардан, Gitano худро ҳамчун бренди тарзи ҳаёт таҷдид кард ва диққати худро ба фарсудашавии тасодуфӣ ва лавозимот равона кард.
Дар солҳои охир, Gitano як комёбӣ кард, бо коллексияҳои нав оғоз кард ва ҳузури онлайни худро васеъ кард.
Free People як бренди маъмули богемикӣ мебошад, ки бо либос ва лавозимоти ройгони худ маълум аст.
Антропология омехтаи либосҳои богемикӣ ва винтажиро, ки бо илҳоми илоҳӣ, лавозимот ва ороиши хона пешниҳод карда мешавад.
Urban Outfitters бо пешниҳоди либосҳои замонавӣ ва эклектикӣ, лавозимот ва маҳсулоти хонагӣ машҳур аст.
Gitano як қатор либосҳои услубии богемиро бо силуэтҳои ҷолиб ва намунаҳои беназир пешкаш мекунад.
Қуллаҳои гулдӯзии Гитано тафсилоти мураккаб доранд ва барои илова кардани ламси бохо ба ҳама гуна либос комиланд.
Хати лавозимоти Gitano шляпаҳо, шарфҳо, халтаҳо ва ҷавоҳиротро дар бар мегирад, ки услуби бепули брендро пурра мекунад.
Шумо метавонед либоси Gitano -ро тавассути вебсайти расмии худ ё тавассути фурӯшандагони интихобшуда онлайн харед.
Бале, Gitano дубора оғоз кард ва ҳоло дар тиҷорат аст, коллексияҳои нав пешниҳод мекунад ва ҳузури худро васеъ мекунад.
Либоси Gitano бо услуби боҳемавӣ ва ором бо силуэтҳои ҷолиб ва намунаҳои беназир маълум аст.
Бале, Gitano интиқоли байналмилалиро барои интихоби кишварҳо пешниҳод мекунад. Шумо метавонед вебсайти онҳоро барои тафсилоти бештар тафтиш кунед.
Gitano ба таври мушаххас ҳамчун бренди устувор таблиғ намекунад. Аммо, онҳо метавонанд дар раванди истеҳсолии худ амалияи устуворро татбиқ кунанд.