Levi Strauss & Co як ширкати либоси амрикоӣ аст, ки бо бренди ҷинси ҷинси Леви маъруф аст. Ин ширкат соли 1853 аз ҷониби Леви Страусс таъсис дода шудааст, ки ба фурӯши шимҳои denim ба конканҳо дар давоми Калифорния Голд Руш оғоз кардааст. Имрӯз, Левӣ либос ва лавозимотро барои мардон, занон ва кӯдакон, аз ҷумла ҷинс, курта, курта ва пойафзол пешниҳод мекунад.
Levi Strauss & Co соли 1853 аз ҷониби Леви Страусс, муҳоҷири Бавария ва шарики тиҷоратии ӯ Ҷейкоб Дэвис таъсис дода шудааст.
Дар соли 1873, Леви аввалин ҷинсҳои кабудро бо rivets мис дар кунҷҳои ҷайб патент кард, ки он 501 ҷинси ҷолиб буд.
Дар тӯли асри 20, Левӣ навоварӣ ва васеъ кардани хати маҳсулоти худро идома дода, услубҳо ва матоъҳои навро ҷорӣ кард.
Дар солҳои 1980 ва 1990, Левӣ бо рақобати дигар бренди denim рӯ ба рӯ шуд ва аз ҷиҳати молиявӣ мубориза бурд.
Дар солҳои охир, Леви барои таҷдиди бренди худ ва муроҷиат ба истеъмолкунандагони ҷавон тавассути ҳамкорӣ бо рассомон, дизайнерҳо ва навозандагон кор кард.
Wrangler як ширкати либоси амрикоӣ аст, ки бо ҷинсҳои ҷинсиаш ва пӯшиши ғарбӣ маълум аст. Бренди соли 1904 таъсис ёфтааст ва ҳоло як ширкати фаръии Kontoor Brands мебошад.
Ли як ширкати либоси амрикоӣ аст, ки бо ҷинсҳои ҷинсиаш ва пӯшиши тасодуфӣ маълум аст. Бренди соли 1889 таъсис ёфтааст ва ҳоло як ширкати фаръии Kontoor Brands мебошад.
Gap як фурӯшандаи либос ва лавозимоти амрикоӣ мебошад, ки бо пӯшиши тасодуфии худ маълум аст. Бренди соли 1969 таъсис ёфтааст ва либос барои мардон, занон ва кӯдаконро пешниҳод мекунад.
Ҷинсҳои 501-и Левӣ услуби аслӣ ва ҷолибтарин бренди мебошанд. Онҳо дорои ороиши рост, тугмаи парвоз ва ороиши панҷ ҷайб мебошанд.
Ҷинсҳои Леви Wedgie як услуби баландошёна бо пои лента ва намуди зоҳирии ретро илҳомбахш мебошанд.
Куртаи Леви Trucker як сабки классикии ҷинси ҷинси бо тугмаи пеши, ҷайби сандуқ ва камарбанди танзимшаванда мебошад.
Ҷинсҳои 501 дорои либоси рост, парвози тугмаҳо ва ороиши панҷ ҷайб мебошанд, дар ҳоле ки 505 ҷинс парвози почта ва либоси оромтар доранд.
Андозаи Левӣ вобаста аз услуб ва сохта метавонад фарқ кунад, аз ин рӯ ба диаграммаи андозаи бренд ва дастури мувофиқ барои ҳар як маҳсулот муроҷиат кардан муҳим аст.
Солҳои охир Левӣ ташаббусҳои устуворро авлавият дод, аз ҷумла кам кардани истифодаи об дар ҷараёни истеҳсолӣ ва истифодаи маводи такрорӣ дар баъзе маҳсулот. Бо вуҷуди ин, бренд то ҳол барои таъсири умумии муҳити зист ва амалияи меҳнатӣ ба танқид дучор мешавад.
Ҷинсҳои Левӣ бо сифат ва пойдории худ маълуманд, ки метавонанд барои баъзе истеъмолкунандагон нуқтаи баландтари нархро асоснок кунанд. Бо вуҷуди ин, бренд инчунин ашёҳои арзонтар ва фурӯшро барои харидорони аз ҷиҳати буҷа бештар пешниҳод менамояд.
Технологияи каҷи ID-и Левӣ хусусияти тарроҳӣ мебошад, ки ҷойгоҳ ва рони ҷинсро барои баланд бардоштани мувофиқат ва ҳамвор кардани хатҳои табиии бадан ташаккул медиҳад.