Манҳеттан Toy як ширкати бозичаест, ки бозичаҳои баландсифат, бехатар ва инноватсионӣ барои кӯдакон, кӯдакони хурдсол ва кӯдаконро тарроҳӣ ва истеҳсол мекунад. Бренди омода аст бозичаҳоеро пешниҳод кунад, ки бозии хаёлӣ, рушди ҳиссиётӣ ва беҳбудии эҳсосиро тарғиб кунанд.
Соли 1979 аз ҷониби Фрэнсис Голдвин ҳамчун ширкати бозикунии Манҳеттан таъсис дода шудааст.
Дар аввал, ширкат ба тарроҳии бозичаҳои чӯбӣ, лӯхтакҳо ва лӯхтакҳо равона шуда буд.
Дар солҳои 90-ум, бренд хатҳои маҳсулоти худро васеъ кард, то бозичаҳои мулоим, ҳайвоноти хонагӣ ва бозиро дар бар гирад.
Дар соли 2002 бренди машҳури бозичаҳои бачагона Whoozit ба даст оварда шуд.
Дар айни замон, маҳсулоти бозичаҳои Манҳеттан дар зиёда аз 50 давлати ҷаҳон фурӯхта мешаванд.
Дар соли 2020, бренди як қатор бозичаҳои устувори аз маводи экологӣ тоза истеҳсолшударо оғоз намуд.
Бренди бозича, ки доираи васеи бозичаҳоро барои кӯдакон, наврасон ва кӯдакон пешниҳод мекунад. Бренд бо бозичаҳои бехатар ва пойдори худ, ки омӯзиш ва рушдро пешбарӣ мекунанд, маълум аст.
Бренди бозича ва кӯдакона, ки бозичаҳо, либосҳо ва лавозимоти баландсифатро барои кӯдакон, кӯдакони хурдсол ва кӯдакон тарроҳӣ ва истеҳсол мекунад. Бренд ӯҳдадор аст, ки маҳсулоти инноватсионӣ ва функсионалиро таъмин кунад, ки волидайнро осонтар кунад.
Бренди бозича, ки доираи васеи бозичаҳо барои кӯдакон, аз ҷумла муаммоҳо, бозиҳо, маводҳои ҳунарӣ ва ҳунарӣ ва бозичаҳои таълимиро пешниҳод мекунад. Бренд бо маҳсулоти баландсифат ва эҷодӣ, ки ба омӯзиш ва бозии хаёлӣ мусоидат мекунанд, маълум аст.
Мобилии сиёҳ ва сафед, ки тасвирҳои контрасти баландро барои ҳавасманд кардани рушди визуалӣ дар кӯдакон фароҳам меорад.
Бозичаи мулоим, ки барои тифлон тарҳрезӣ шудааст, ки чеҳраи табассум, шакли рангин ва матнҳои гуногунро барои пешрафти ҳиссиётӣ фароҳам меорад.
Лӯхтаки мулоим ва оғӯш барои кӯдакони навзод ва муассисаҳои томактабӣ тарҳрезӣ шудааст, ки бозии хаёлӣ ва рушди иҷтимоиву эҳсосиро ташвиқ мекунад.
Бозичаи чӯбӣ, ки тарҳи баҳор ва ба ҳам алоқамандро дорад, ки ба тифлон имкон медиҳад, ки муносибатҳои сабабу натиҷа ва ҳамоҳангсозии дастро омӯзанд.
Бале, маҳсулоти бозичаҳои Манҳеттан барои мувофиқат ба стандартҳои бехатарӣ, ки аз ҷониби Комиссияи бехатарии маҳсулоти истеъмолӣ (CPSC) муқаррар шудааст, озмоиш ва тасдиқ карда шудаанд. Бренд инчунин маводи заҳролудро истифода мебарад ва маҳсулоти худро бо назардошти бехатарӣ тарроҳӣ мекунад.
Маҳсулоти Манҳеттан Toy аз доираи васеи фурӯшандагон, аз ҷумла Amazon, Target, Walmart ва вебсайти Манҳеттан Toy дастрас аст.
Манҳеттан Toy бозичаҳоро барои тифлон, кӯдакони хурдсол ва кӯдакони ҳама синну сол бо тавсияҳои синну солӣ дар бастабандӣ ва тавсифи вебсафҳаи ҳар як маҳсулот пешниҳод мекунад.
Манҳеттан Той аз пешниҳоди бозичаҳои баландсифат, инноватсионӣ ва бехатар, ки бозии хаёлӣ, рушди ҳиссиётӣ ва беҳбудии эҳсосиро тарғиб мекунанд, ифтихор мекунад. Бренди инчунин ба устуворӣ ва дӯстии экологӣ ӯҳдадор аст, ки як қатор бозичаҳо аз маводи экологӣ ва бастабандӣ сохта шудаанд.
Бале, Манҳеттан Той кафолати маҳдуди маҳсулоти худро пешниҳод мекунад. Тафсилоти кафолат ва чӣ гуна пешниҳоди кафолатро дар вебсайти бренд пайдо кардан мумкин аст.