Nielsen як ширкати глобалии андозагирӣ ва таҳлили додаҳо мебошад, ки фаҳмиш ва маълумотро дар бораи он, ки одамон тамошо мекунанд, гӯш мекунанд ва мехаранд, таъмин мекунад. Он дар зиёда аз 100 кишвар ҳузур дорад ва як қатор хидматҳоро пешниҳод мекунад, ки ба ширкатҳо дар фаҳмидани рафтори истеъмолкунандагон ва қабули қарорҳои ба маълумот асосёфта кӯмак мерасонанд.
Соли 1923 аз ҷониби Артур С таъсис ёфтааст. Нилсен Sr. дар Чикаго, Иллинойс
Соли 2011 ширкати ҷамъиятӣ гардид
Арбитражро дар соли 2013 ба даст оварда, хадамоти андозагирии аудиторияро васеъ мекунад
Дар соли 2020, Nielsen ба ду ширкати алоҳидаи давлатӣ тақсим шуд: Nielsen Global Media ва Nielsen Global Connect
Comscore як ширкати таҳлили додаҳост, ки ба андозагирии фаъолият ва рафтори тамошобинон дар платформаҳои сершумор, аз ҷумла ТВ, филмҳо ва расонаҳои рақамӣ тахассус дорад.
Kantar як ширкати таҳқиқоти иттилоотӣ ва бозор аст, ки фаҳмиш ва таҳлилро дар бораи рафтори истеъмолкунандагон ва андешаҳо, истеъмоли ВАО ва самаранокии таблиғот таъмин мекунад.
Ipsos як ширкати ҷаҳонии таҳқиқоти бозор аст, ки маълумот ва таҳлилро барои ташаккул ва оптимизатсияи қарорҳои тиҷорат барои ширкатҳои гуногун ва соҳаҳо истифода мебарад.
Nielsen Media Impact як платформаест, ки ба таблиғгарон роҳи чен кардани фоидаи маъракаҳои ВАО дар каналҳои сершумор, аз ҷумла ТВ, расонаҳои рақамӣ ва чопро фароҳам меорад.
Nielsen Total Audience андозагирӣ мекунад, ки чӣ гуна истеъмолкунандагон бо ВАО дар байни дастгоҳҳои гуногун, аз ҷумла ТВ, смартфонҳо ва планшетҳо ҳамкорӣ мекунанд.
Nielsen Connect маълумот ва фаҳмишҳоеро пешниҳод мекунад, ки ба ширкатҳо дар беҳтар кардани маркетинг, фурӯш ва стратегияи рушди маҳсулот кӯмак мерасонанд. Он хидматҳоеро дар бар мегирад, ки фаҳмиши бозор, пешгӯии талабот ва таҳлили чакана мебошанд.
Nielsen як ширкати глобалии андозагирӣ ва таҳлили додаҳо мебошад, ки фаҳмиш ва маълумотро дар бораи он, ки одамон тамошо мекунанд, гӯш мекунанд ва мехаранд, таъмин мекунад. Он хидматҳо ва маҳсулотро пешниҳод менамояд, ки ба бизнесҳо дар қабули қарорҳои асоснок оид ба маркетинг, таблиғот ва стратегияи рушди маҳсулот кӯмак мерасонанд.
Рейтингҳои телевизиони Nielsen одатан дуруст ҳисобида мешаванд, аммо метавонанд ба хатогиҳои инсонӣ ва тағирот дар рафтори тамошобин дучор шаванд. Nielsen дар айни замон маҷмӯи ҳисобкунакҳои телевизор ва пайгирии рақамиро барои ҷамъоварии маълумот дар бораи тамошобинон истифода мебарад.
Nielsen Media Impact як платформаест, ки ба таблиғгарон роҳи чен кардани фоидаи маъракаҳои ВАО дар каналҳои сершумор, аз ҷумла ТВ, расонаҳои рақамӣ ва чопро фароҳам меорад. Он метавонад ба таблиғгарон кӯмак кунад, ки маъракаҳои худро оптимизатсия кунанд ва самаранокии умумии рекламаро беҳтар кунанд.
Nielsen рейтингҳои радиоро бо истифода аз маҷмӯи рӯзномаҳои коғазӣ ва ҳисобкунакҳои электронӣ барои пайгирии рафтори шунавоӣ чен мекунад. Сипас онҳо ин маълумотро барои фароҳам овардани фаҳмиш дар бораи демография ва афзалиятҳои тамошобинон истифода мебаранд, ба радиостансияҳо ва таблиғгарон дар мутобиқ кардани мундариҷа ва маъракаҳои худ кӯмак мерасонанд.
Nielsen ҳиссаи бозорро бо роҳи тақсим кардани фурӯши ширкат дар бозори муайян ба ҳаҷми умумии фурӯш дар ин бозор ҳисоб мекунад. Ин фоизеро таъмин мекунад, ки ҳиссаи ширкатро дар бозори умумӣ ифода мекунад.