New Era Cap Co. як ширкати сарпӯши амрикоӣ мебошад, ки асосан бо истеҳсоли ҳадди ақалли бейсбол маълум аст. Бренд як қатор услубҳои гуногуни сару либос ва лавозимотро, аз ҷумла боаниҳо, пӯшишҳо, сарпӯшҳои мувофиқ ва ғайраро истеҳсол мекунад.
New Era Cap Co соли 1920 дар Буффало, Ню Йорк таъсис дода шудааст.
Ширкат дар аввал сарпӯшҳои сабки Gatsby истеҳсол мекард, аммо дар ниҳоят диққати худро ба ҳадди ақалли бейсбол равона кард.
New Era дар соли 1993 таъминкунандаи истисноии сарпӯшҳои саҳроӣ барои Major League Baseball шуд.
Илова ба маҳсулоти марбут ба варзиш, New Era инчунин сару либос ва лавозимоти ба мӯд нигаронидашуда истеҳсол мекунад.
47 Brand як ширкати тарзи ҳаёти варзишӣ мебошад, ки сару либос, либос ва лавозимотро истеҳсол мекунад. Бренд бо якчанд ташкилотҳои асосии варзишӣ, аз ҷумла Major League Baseball, Лигаи Миллии Футбол ва Ассотсиатсияи миллии баскетбол ҳамкорӣ дорад. 47 Маҳсулоти бренди ба мухлисони варзиш ва ҳам ба истеъмолкунандагони мӯд нигаронида шудааст.
Mitchell & Ness як бренди варзишист, ки ба сару либос, либос ва лавозимоти сабки винтажӣ тахассус дорад. Бренди дорои якчанд ташкилотҳои асосии варзишӣ, аз ҷумла Ассотсиатсияи миллии баскетбол, Лигаи асосии бейсбол ва Лигаи миллии футбол мебошад. Маҳсулоти Mitchell & Ness ба мухлисони варзиш нигаронида шудааст, ки услубҳои классикиро қадр мекунанд.
'47 бренди тарзи ҳаёти варзишӣ мебошад, ки сару либос, либос ва лавозимотро истеҳсол мекунад. Бренд бо якчанд ташкилотҳои асосии варзишӣ, аз ҷумла Major League Baseball, Лигаи Миллии Футбол ва Ассотсиатсияи миллии баскетбол ҳамкорӣ дорад. '47'маҳсулоти s ба мухлисони варзиш ва ҳам ба истеъмолкунандагони мӯд нигаронида шудааст.
Кулоҳҳои насбшудаи New Era 59FIFTY маҳсулоти имзои бренд мебошанд. Ин кулоҳҳо тарҳи сохторӣ, visor ҳамвор ва логотипҳо ва рангҳои гуногуни гурӯҳиро доранд.
Кулоҳҳои фаврии 9FIFTY -и Era нав як услуби маъмули сару либос мебошанд. Ин кулоҳҳо пӯшиши фаврии танзимшаванда ва тарҳи сохториро бо visor ҳамвор ва як қатор логотипҳо ва рангҳои гурӯҳӣ доранд.
New Era як қатор боаниҳоро дар мавод ва услубҳои гуногун истеҳсол мекунад. Ин кулоҳҳо барои гарм ва бароҳат тарҳрезӣ шудаанд ва онҳо як қатор логотипҳо ва рангҳои гурӯҳиро дар бар мегиранд.
Шляпаҳои нави Era дар як қатор андозаҳо дастрасанд, аз 6 7/8 то 8. Пеш аз фармоиш додани мувофиқати мувофиқ сари худро чен кардан муҳим аст.
Дар ҳоле ки New Era асосан бо маҳсулоти марбут ба варзиш машҳур аст, бренд инчунин сару либос ва лавозимоти ба мӯд нигаронидашуда истеҳсол мекунад, ки метавонад ба доираи васеи мардум писанд ояд.
Шляпаҳои насбшуда тарҳи сохторӣ доранд ва дар андозаҳои муайян мавҷуданд, дар ҳоле ки кулоҳҳои фаврӣ пӯшиши фаврии танзимшаванда доранд ва метавонанд ба як қатор андозаи сар мувофиқ бошанд.
Бале, New Era хидмати эҷоди кулоҳҳои фармоиширо дар вебсайти худ пешкаш мекунад, ки дар он шумо метавонед рангҳои худро интихоб кунед ва логотип ё матни худро илова кунед.
Давраи нав кӯшиш кард, ки устувортар гардад, аз ҷумла истифодаи маводи такрорӣ дар маҳсулоти худ ва кам кардани истифодаи об дар истеҳсолот.