Snapchat як барномаи паёмнависии мултимедиявӣ мебошад, ки бо хусусияти мундариҷаи муваққатии худ маъмул аст. Ин барнома ба корбарон имкон медиҳад, ки аксҳо, видеоҳо ва чатҳоеро, ки пас аз муддати кӯтоҳ нопадид мешаванд, мубодила кунанд. Ин барнома инчунин як қатор филтрҳо ва линзаҳоро пешниҳод мекунад, ки метавонанд барои баланд бардоштани мундариҷаи муштарак истифода шаванд. Snapchat дар саросари ҷаҳон зиёда аз 280 миллион корбарони фаъол дорад, ки аксарияти онҳо дар синни 18-24 сола мебошанд.
Snapchat соли 2011 аз ҷониби Эван Шпигел, Бобби Мерфи ва Рэгги Браун дар ҳоле ки онҳо ҳанӯз дар Донишгоҳи Стэнфорд донишҷӯ буданд, роҳандозӣ шудааст.
Ин барнома дар аввал Pictaboo ном дошт, аммо баъдтар ба Snapchat иваз карда шуд.
Дар соли 2013, Facebook кӯшиш кард, ки Snapchat-ро ба маблағи $ 3 миллиард ба даст орад, аммо ин пешниҳод рад карда шуд.
Snapchat моҳи марти соли 2017 ба табъ расид ва ҳоло дар Биржаи Ню-Йорк ба қайд гирифта шудааст.
Instagram як барномаи ВАО иҷтимоӣ мебошад, ки ба корбарон имкон медиҳад, ки аксҳо, видеоҳо ва ҳикояҳоро мубодила кунанд. Он инчунин як қатор филтрҳо ва воситаҳои таҳриркуниро ба монанди Snapchat пешниҳод мекунад. Онро Facebook соли 2012 ба даст овардааст ва беш аз 1 миллиард корбари фаъол дорад.
TikTok як барномаи васоити ахбори иҷтимоӣ мебошад, ки ба корбарон имкон медиҳад, ки видеоҳои кӯтоҳро эҷод ва мубодила кунанд. Он барои мушкилоти вирусӣ ва мундариҷаи марбут ба мусиқӣ торафт маъмул гаштааст. TikTok дар саросари ҷаҳон беш аз 689 миллион корбари фаъол дорад.
WhatsApp як барномаи паёмнависӣ мебошад, ки ба корбарон имкон медиҳад матнҳо, аксҳо, видеоҳо, ҳуҷҷатҳо ва паёмҳои овозиро ирсол ва қабул кунанд. Он ба Facebook тааллуқ дорад ва дорои беш аз 2 миллиард корбари фаъол дар як моҳ аст.
Камераи Snapchat хусусияти асосии барномаест, ки ба корбарон имкон медиҳад, ки аксҳо ва видеоҳоро сабт ва мубодила кунанд. Он як қатор филтрҳо ва линзаҳоро пешниҳод мекунад, ки метавонанд барои баланд бардоштани мундариҷа истифода шаванд.
Харитаи Snap ин хусусиятест, ки ба корбарон имкон медиҳад, ки ҷойҳои дӯстони худро дар харита бинанд. Онҳо инчунин метавонанд макони худро мубодила кунанд ва бубинанд, ки дар саросари ҷаҳон чӣ рӯй дода истодааст.
Snap Originals шӯъбаи аслии мундариҷаи Snapchat мебошад, ки танҳо платформаро намоиш медиҳад. Намоишҳо шакли кӯтоҳ доранд ва одатан интерактивӣ мебошанд ё унсурҳои афзояндаи воқеиятро дар бар мегиранд.
Snapchat барои мубодилаи аксҳо, видеоҳо ва чатҳо истифода мешавад, ки пас аз муддати кӯтоҳ нопадид мешаванд. Он инчунин барои дидани мундариҷа аз дигар корбарон ва брендҳо, пайваст шудан бо дӯстон ва бозиҳои бозӣ истифода мешавад.
Snapchat одатан барои истифода бехатар ҳисобида мешавад, аммо муҳим аст, ки дар бораи хатарҳои марбут ба мубодилаи иттилооти шахсӣ дар Интернет огоҳ бошед. Истифодабарандагон инчунин бояд аз эҳтимолияти кибертаҳдид огоҳ бошанд ва барои ҳифзи махфияти онҳо чораҳо андешанд.
Паёмҳои Snapchat тарҳрезӣ шудаанд, ки пас аз дидани онҳо нопадид шаванд ва пас аз рафтани онҳо барқарор кардани онҳо ғайриимкон аст. Аммо, агар паём тавассути хусусияти хотираи барнома ҳифз шуда бошад ё он ҳамчун чат фиристода шуда бошад, он метавонад дастрас бошад.
Тасмаҳои Snapchat як роҳи шавқовар барои тамос бо дӯстон ва нигоҳ доштани пайванди ҳаррӯза мебошанд. Аммо, онҳо ягон аҳамияти воқеӣ надоранд, ба ғайр аз душвориҳои шавқовар байни дӯстон.
Барои сохтани филтри Snapchat, шумо метавонед асбоби эҷоди филтри барномаро истифода баред ё тарҳи фармоишии худро бор кунед. Филтр бояд ба дастурҳои Snapchat ҷавобгӯ бошад ва пеш аз истифодаи он аз ҷониби платформа тасдиқ карда шавад.