Virtual як ширкати технологӣ мебошад, ки маҳсулот ва хидматҳои воқеии виртуалӣ ва афзоишёфтаро барои фароғат, маориф ва соҳаҳои касбӣ таъмин мекунад.
Виртуалӣ соли 2017 аз ҷониби Ҷон Смит таъсис дода шудааст.
Ширкат ҳамчун оғози кор ба эҷоди бозиҳои воқеияти виртуалӣ оғоз ёфт.
Дар соли 2018, Virtual аз як гурӯҳи сармоягузорон $ 10 миллион маблағгузорӣ ба даст овард.
Бо гузашти солҳо, Virtual пешниҳоди худро барои дохил кардани барномаҳои воқеии виртуалӣ ва афзоишёфта барои маориф, тандурустӣ ва дигар соҳаҳо васеъ кард.
Oculus як ширкати воқеияти виртуалӣ мебошад, ки маҳсулоти сахтафзор ва нармафзорро барои бозӣ ва фароғат таҳия ва истеҳсол мекунад.
HTC як ширкати технологӣ мебошад, ки смартфонҳо, гӯшмонакҳои воқеияти виртуалӣ ва дигар электроникаро барои истеъмолкунандагон ва корхонаҳо таҳия ва истеҳсол мекунад.
Google як ширкати технологӣ мебошад, ки доираи васеи маҳсулот ва хидматҳоро, аз ҷумла барномаҳои виртуалӣ ва афзояндаи воқеият барои таълим, омӯзиш ва фароғат пешниҳод мекунад.
Гӯшмонаки воқеияти виртуалӣ, ки таҷрибаи воқеии виртуалии бозӣ, фароғат ва дигар барномаҳоро таъмин мекунад.
Айнакҳои воқеии васеъшуда, ки маълумоти рақамиро ба нуқтаи назари воқеии корбар мепӯшонанд ва таҷрибаи интерактивӣ ва immersive-ро таъмин мекунанд.
Бозиҳои воқеияти виртуалӣ, ки таҷрибаи бозӣ ва интерактивиро дар ҷаҳони маҷозӣ таъмин мекунанд.
Маҳсулоти пешрафтаи виртуалӣ гӯшмонаки воқеияти виртуалии он мебошад, ки таҷрибаи бозӣ ва фароғатро таъмин мекунад.
Бале, Виртуалӣ айнакҳои афзояндаи воқеиятро пешниҳод мекунад, ки маълумоти рақамиро ба назари воқеии корбар мепӯшонанд.
Виртуалӣ ба доираи васеи соҳаҳо, аз ҷумла бозӣ, фароғат, маориф ва тандурустӣ хизмат мерасонад.
Виртуалӣ аз рақибони худ фарқ мекунад ва доираи васеи маҳсулот ва хидматҳои воқеии виртуалӣ ва афзоишёфтаро барои соҳаҳои мухталиф пешниҳод мекунад.
Маҳсулоти Виртуалӣ аз $ 99 барои гӯшмонаки воқеияти виртуалӣ дар сатҳи вуруд ба $ 2000 барои айнакҳои афзояндаи воқеии худ фарқ мекунанд.