Корпоратсияи Zoho як ширкати таҳияи нармафзор мебошад, ки маҷмӯи бизнес, ҳамкорӣ ва барномаҳои ҳосилнокиро таъмин мекунад. Маҳсулоти онҳо воситаҳои маркетинг, дастгирии муштариён, баҳисобгирӣ ва ғайраро дар бар мегиранд.
Соли 1996 аз ҷониби Сридҳар Вембу ва Тони Томас таъсис ёфтааст
Дар аввал ба амнияти шабака ва нармафзори махфият тамаркуз карда шуд
Suite Office Zoho дар соли 2005 ба истифода дода шуд
Барои дохил кардани як қатор барномаҳои бизнес ва ҳосилнокӣ васеъ шудааст
Айни замон дар саросари ҷаҳон беш аз 60 миллион корбар хидмат мерасонанд
Маҷмӯи нармафзори идоракунии муносибатҳои муштариён дар асоси абр.
Маҷмӯи маҳсулнокии абрӣ, аз ҷумла Gmail, Google Drive ва ғайра.
Маҷмӯи маҳсулнокии абрӣ, аз ҷумла Outlook, Word, Excel ва ғайра.
Маҷмӯи нармафзори идоракунии муносибатҳои муштариён.
Маҷмӯи нармафзори баҳисобгирӣ.
Маҷмӯи нармафзори идоракунии лоиҳа.
Zoho як ширкати таҳияи нармафзор мебошад, ки барномаҳои бизнес, ҳамкорӣ ва ҳосилнокиро таъмин мекунад.
Баъзе маҳсулоти машҳури Zoho иборатанд аз Zoho CRM, Китобҳои Zoho ва Лоиҳаҳои Zoho.
Нархгузорӣ барои маҳсулоти Zoho вобаста аз дархости мушаххас ва ниёзҳои корбар фарқ мекунад. Баъзе барномаҳо версияҳои ройгон доранд, дар ҳоле ки дигарон пардохти ҳармоҳаи обуна талаб мекунанд.
Бале, Zoho амният ва махфиятро хеле ҷиддӣ қабул мекунад. Онҳо таҷрибаҳои стандартии соҳаро ба монанди рамзгузории SSL ва аутентификатсияи 2-фактор барои ҳифзи додаҳои корбар истифода мебаранд.
Бале, Zoho бо бисёр платформаҳои машҳури нармафзор, аз ҷумла Salesforce, Google Workpace ва Microsoft Office 365 ҳамҷоя мешавад.